تماس با ما
- آدرس: تهران، اسلامشهر،میدان نماز، خیابان صیادشیرازی جنب فرمانداری مجتمع B3 واحد 1
- تلفن: 021-56371922
- ایمیل: info@azar-gasht.ir
- وب سایت: https://www.azar-gasht.ir
شرکت آذرگشت گلهای سهند در سال 1395 تأسیس و به شماره 561865 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است . طبق اهداف پیش بینی شده فعالیت های این شرکت در سه حوزه خدماتی به شرح ذیل تعریف شده است:
الف- خدمات حمل و نقل:
خدمات حمل و نقل مسافر در سه زیرشاخه زمینی (جاده ای، ریلی)، هوایی و دریایی از اهداف خدماتی این شرکت می باشد. این نوع خدمات کلیه سازمانهای دولتی و خصوصی، شرکت ها، مراکز آموزشی فرهنگی (مدارس و دانشگاه ها) مراکز نظامی و مراکز بهداشتی و بیمارستان ها را شامل می باشد.در این رابطه فعالیت شرکت در زمینه حمل و نقل مسافر بطوررسمی از سال 1396 شروع شده است. تعداد و حجم فعالیت های خدماتی شرکت درزمینه ایاب و ذهاب کارکنان شرکت ها درطی سالیان متمادی از 1396 تا 1402 بطور مختصر به شرح ذیل میباشند.
همانطوریکه ملاحظه میگردد. فعالیت ها و خدمات رسانی شرکت آذرگشت گلهای سهند سال به سال افزایش و توسعه یافته و نسبت به سال اول راه اندازی شرکت تا بحال حدود 60% در حجم کار و خدمات رسانی رشدکرده است. ظرفیت واقعی و فعلی شرکت که مشغول خدمات رسانی میباشد. بالغ بر 45 دستگاه اتوبوس، 73 دستگاه مینی بوس، 13دستگاه ون و 20 دستگاه سواری می باشد.
قابل ذکراست ظرفیت بالقوه شرکت با توجه به سوابق مذکور در جدول فوق وآشنایی با الزامات و ملاحظات این صنعت محدودیت چندانی نداشته وتوانایی سازماندهی بیش از200دستگاه انواع خودرو جهت سرویس دهی روزانه را دارا می باشد
جهت تضمین کیفیت خدمات رسانی به مسافرین محترم ، دستورالعملها و فرم های لازم طراحی و جاری و ساری شده است که ذیلا به تعدادی از آنها اشاره میشود.
1- چک لیست مفصل وارسی خودروها شامل: وضعیت ظاهری (6 آیتم) موارد فنی داخلی خودرو (16 آیتم) وضعیت چراغ ها( 6آیتم). وضعیت فنی خودرو (26 آیتم)، این چک لیست هر دو هفته یا ماهانه توسط رانندگان و ناظرین پیمانکار و کارفرما بررسی ، تکمیل و مشکلات در اسرع وقت رفع میگردند.
2- حضور و غیاب : بابت کنترل حضور و غیاب وثبت تعجیل و تأخیر سرویس های مختلف فرمی تهیه شده است که توسط ناظرین در مبداء بطور روزانه تکمیل میگردد . در تعامل با بعضی از کارفرمایان محترم جهت ثبت حضور و غیاب و تأخیر و تعجیل رانندگان محترم از دستگاه کارت زنی کارفرما استفاده میشود. این موضوع در تضمین نظم و ورود و خروج رانندگان بسیار موثراست، هرگونه انحراف از موضوع توسط ناظرین پیمانکار به طور روزانه پیگیری میشود.
3- تعامل و جلب رضایت رانندگان جهت انجام خدمات بهتر:
تعامل مثبت و سازنده با رانندگان با حفظ دیسیبلین کاری (قاطیت کاری) جهت انجام به موقع و کامل وظایف وجود دارد بطوریکه در طی سالهای قبل، خروج رانندگان از سیستم کاری شرکت آذرگشت در حداقل بوده است. در این راستا سعی شده است با مساعدت کارفرمایان محترم، پرداخت حقوق و مساعده و نیازهای اظطراری انان به موقع انجام گیرد.
4- تأمین تنخواه به فراخور تعداد سرویس ها به ناظرین محترم ( سر شوفرها) ، جهت تأمین آژانس یا اسنپ در مواقع اظطراری بابت ایفای به موقع وظایف، و رفع نیازهای اضطراری رانندگان .
5- هماهنگی کامل و تعامل سازنده مابین ناظرین کارفرما و پیمانکار و تشریک مساعی جهت خدمات رسانی بهتر
6- تشکیل جلسات ماهانه در دفتر شرکت با حضور مدیر عامل و هئیت مدیره و ناظرین ( سرشوفرها) بابت بررسی روند امورات جاری و دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات و مشکلات موجود و تصمیم گیری و ارائه راحل برای رفع مشکلات احتمالی
7- تشکیل جلسات ماهانه اعضاء هیئت مدیره ، جهت بررسی روند پیشرفت کلیه امورشرکت
8- بیمه کارکنان و رانندگان شرکت ، که سبب دلگرمی و وفاداری رانندگان برای ارائه خدمات بهتر میشود.
9- رضایت مشتریان و کارفرمایان هدف اصلی ماست و این شرکت خود را جهت ارائه خدمات بهتربه مسافرین کارفرمایان محترم متعهد می داند . در این رابطه ، رضایت تعدادی از کارفرمایان محترم قابل ارائه است.
ب - خدمات توسعه و نگهداری فضای سبز:
ایجاد و توسعه و حفظ و نگهداری فضای سبز در تعامل با سازمانها و شرکت های دولتی و خصوصی و شهرداری ها و مدیریت شرکت های صنعتی از اهداف خدمات رسانی این شرکت میباشد.آماده سازی زمین، کاشت سبزه و گل و گیاه و درخت، کوددهی و سمپاشی، آبیاری، هرس کردن و زیباسازی چیدمان گلها و بوته ها و درختان در فضای سبز شرکت ها و ادارت و بلوارها و میادین و خیابان ها در تعامل با شهرداری ها ، طبق ضرورت و الزامات و استاندارهای زیست محیطی از فعالیت های این شرکت می باشد.
فعالیت در این حوزه به انحاء مختلف نظیر موارد زیر قابل انجام و ارائه میباشد.
- پخت و سرو غذا در محل آشپزخانه سازمانها و شرکت ها
- پخت غذا درآشپزخانه مرکزی و توزیع آن در داخل ظروف و دیگهای مخصوص به همراه وسایل گرمایشی و توزیع در محل
- پخت غذا در آشپزخانه مرکزی وتوزیع و ارسال آن درظروف یکبار مصرف با بسته بندی مناسب مورد تأیید اداره بهداشت.
- پخت غذا در آشپزخانه مرکزی و توزیع ان طبق سفارش و ارسال رایگان و... بدیهی است استفاده از مواد غذایی تازه و مرغوب و رعایت کلیه الزامات بهداشتی مواد غذایی و بهره گیری از کادر مجرب از تعهدات قطعی این شرکت میباشد.